På plats!

Då är vi på plats i Göteborg. Just nu ligger jag i sängen med en klump i magen och försöker fokusera på tv:n…
Det var såklart jobbigt att åka imorse, med storebror och lillasyster gick det bra men mellanbror var ledsen. Jag vet ju att dem har det jättebra men att lämna en liten med tårar i ögonen är inte kul! Som tur var skulle mormor och morfar åka på utflykt så då fick han något kul att tänka på istället.

Själva resan hit gick bra, mycket bättre än jag trodde. Vi skulle ju ända sitta på ett tåg i ca 8 timmar så jag var lite nervös över hur höfterna skulle fixa det men det gick bra! 🙂

Men nu när vi väl är här känns det jobbigare, det börjar liksom bli på riktigt. Jag har nog undvikit att tänka på det på nåt djupare plan men nu gör jag verkligen det, därav klumpen i magen. Sen hjälper det ju inte att sitta på ett litet hotellrum, måste försöka tvinga kroppen till mindre utflykter iaf annars blir vi nog tokiga.

Det positiva är ju att vi äntligen ska få träffa dem läkarna som ska ta hand om vår lilla bebis imorgon och att föds han nu så är vi ju på rätt plats! Om någon dag känns det säkert mycket bättre. Tur jag har pappan bredvid mig, utan honom skulle jag nog vara ett totalt nervvrak 😉 .

Ha det gott alla fina, uppdaterar snart igen! ❤

2 thoughts on “På plats!

  1. Anna

    Pepp pepp ett steg i taget 🙂 jag kan tänka mig att se var jobbigt att lämna en gråtande kille. Men snart är de gjort och ni är snart tillsammans igen! Älskade vän ni är så grymt duktiga!! Ååå vi finns och hejjar på er!!!

    Gilla

    Svara
  2. BigSis

    Du är ju som stålkvinnan du! Du fixart darling! Men bra att du låter känslorna tala oxo. Fortsätt så. Love you sis 💖

    Gilla

    Svara

Kommentera

