Hur länge här då?

Ja nu har vi äntligen fått ett nytt rum, betydligt större och bättre. Fortfarande på hotellet men med både skrivbord, soffhörna och kök! 🙂

Skönt att kunna laga mat och sitta relativt bekvämt framför tv:n. Tror snart att vi gått igenom allt innehåll hos alla streamingtjänster som finns. 😉

Det börjar kännas på riktigt att det inte är långt kvar… Imorse trodde vi faktiskt att det var på väg att starta, men nej falskt alarm! Men långt bort är det inte (hoppas vi), fast vi vet sen tidigare att det kan ju dra ut på tiden ändå 😉 . Pappan håller väskorna packade konstant så att vi snabbt tar oss iväg när det väl gäller… Lillebror är en riktig liten vilde och protesterar så fort jag sitter fel och sparkar och fäktar för fullt där inne, så ut vill han nog 😉 . Men frågan är när?

Det skulle ju vara väldigt skönt om han äntligen ville komma ut men samtidigt är jag så nervös och orolig för allt det innebär. Jag kommer nog aldrig bli redo för det, att bara få snusa på min lille pojke en kort stund och sedan lämna iväg honom för en osäker framtid. Det känns hemskt, men pappan är ju med honom tills jag klarar att hänga på så han har ju en förälder hos sig. Sen har min lillasyster sytt två söta små snuttefiltar som vi sovit med för att ge dem vår doft, så dem får han ha med sig  🙂  .

Nu ska vi gå och se vad hotellet bjuder på för fika idag, någon promenad blir det inte då kroppen fortfande känns lite mörbultad efter morgonens lurendrejeri 😉
Kram på er!

 

One thought on “Hur länge här då?

Kommentera

