Men ut nu!!!

Gaaah!!

Ligger i sängen och försöker somna om efter en en sån där klassisk lördag på hotell.. Massor m spring i korridorerna och jäkla liv helt enkelt. Vårt rum ligger längst ut mot trapphuset och det är ganska lyhört så det har inte blivit många timmars sömn.

 

 

På det så är vi idag framme vid beräknat födelsedatum men inte känner jag att det är någon liten på g? Känner dock att frustrationen börjar stiga, är trött på att bo i en resväska och jag saknar barnen något ofantligt!

Nu vill jag komma igång med allt, jag vill träffa min lilla pojke trots allt det jobbiga det kommer innebära, jag är redo att starta den här resan nu..

 

 

Då kroppen verkligen protesterar mot det mesta nu så orkar jag som sagt inte mycket längre men igår kväll tog vi en kort promenad till en vietnamesisk restaurang i närheten. Åh vad mysigt det var att inte behöva sitta på hotellet och äta middag, både att se något annat för omväxlings skull och att få njuta av nya smaker!

Det gav oss lite ny energi iaf!

 

 

Nä nu har jag fått gnälla av mig lite 😉 så nu kanske jag kan pallra mig upp och se till att det händer nåt idag iaf 😊.

 

Håll tummarna nu alla för att den här tjuriga ungen vill komma ut snart! 😊

 

 

One thought on “Men ut nu!!!

  1. Hanna U

    Håller tummar och tår för allt jag är värd!! Lider med er för allt det där som en ”vanlig” mamma och pappa slipper gå igenom, bara det att ni inte får vara hemma med de övriga barnen förstår jag är jättejobbigt! Hua💕
    Skönt med omväxling i matväg och försök njuta av hotellfrukosten i alla fall nu när ni väl bor på hotell😘

    Gilla

    Svara

Kommentera

