Fy fn vad det gör ont!

Ett dygn! Det har gått ett dygn! Vi är hemma igen, skönt att få träffa barnen men samtidigt så plågande att inte ha med lillebror.

 

 

Natten har varit fruktansvärd, ont i hela kroppen. Livmodern värker som om den bara vill ha tillbaka honom där i. Brösten värker ännu mer då jag inte får pumpa för att produktionen ska avstanna. Jag fryser har feber och har ont i huvudet.

Men värst är värken i hjärtat! Att förlora ett barn är obeskrivligt smärtsamt.

 

 

Att förlora honom på det sättet vi gjorde gör det hela ännu värre.. Han hade ju klarat operationen, hjärtat pumpade bra. Det var bara lite mer syre som behövdes.

Jag kan inte låta bli att tänka OM! Om det bara var en annan läkare som satt nålen, Om jag inte propsat på en hinnsvepning, Om Om Om!

 

 

Jag saknar honom så obeskrivligt mycket, vill bara åka tillbaka och ruska liv i honom eller vakna ut den här förbannade mardrömmen! Tårarna tar aldrig slut…

img_8011

 

One thought on “Fy fn vad det gör ont!

Kommentera

