Just idag!

Idag är det din dag lillebror.. Onsdagar kommer alltid vara en dag av dubbel betydelse.. Du föddes på en onsdag och ditt öde förseglades i och med din operation som genomfördes på en onsdag.

 

 

Just idag skulle du blivit 2 veckor gammal.

Just idag är det 1 vecka sedan jag höll i dig för sista gången.

Just idag är det 1 v sedan jag fick se dina vackra ögon för sista gången.

Just idag..😔

IMG_8026.JPG

 

 

Imorgon är det en vecka sedan vi fick det ödesdigra samtalet.. ”Doktorn vill att ni kommer”. Det värsta samtalet vi någonsin fått, följt av det värsta beskedet vi någonsin fått.

På något sätt har vi tagit oss igenom denna vecka (med nöd och näppe), det gör inte ett dugg mindre ont idag men vi kämpar. Tårarna faller lika hårt och är lika många men…

 

 

Min kropp är fortfarande inte i fas, men jag försöker iaf äta. Jag försöker göra saker för att inte hela tiden tänka på lillebror. Igår tog vi oss till och med ut (i bil) för att hämta upp en matkasse och posta lite viktiga brev.

Vi åkte tillsammans till lillasysters förskola där världens finaste pedagoger hade förvarnat hela stället om hur vi vill ha det just nu och jag är så tacksam för det. Det gör att jag i alla fall kan få lite rutin i lillasysters vardag.

 

 

Dem kommande dagarna den här veckan kommer bli lite tuffa, men vi kommer klara även det som står för dörren. Vi kämpar tillsammans och jag är så glad att det är just min man som står vid min sida och att jag har just mina fina barn! ❤

 

 

Lillebrors minnesfond:

http://gava.hjartebarn.se/campaign/4051342

 

img_8066

 

 

 

 

 

 

Kommentera

