Vaddå god jul?

Nej det är ingen god jul i år.. Det är en riktigt usel jul i år!

 

Upplägget för en god jul är samma som vanligt. Granen är underbart vacker, klapparna under den är många, barnens önskelistor långa och maten är både god och finns i överflöd. Men allt det gör inte en god jul. 😔

 

Min enda önskan är tyvärr omöjlig att uppfylla.. 💔

Jag får helt enkelt se på hur andra får en glad och lycklig jul och även hoppas att mina barn får det bra. Jag får ännu en gång dra på mig det där leendet som bara är på låtsas, tänka att jag gör det för dem, det viktigaste jag har!❤️

 

Snart är köttbullarna klara, nubbesalladen är blandad och all annan julmat färdig inför barnens dag.

Då blir det äntligen tid för att ta en tur till älskade lillebror, se över hans ljus och lilla tomte, lägga dit en ros och fälla några tårar..

 

MEN, jag hoppas verkligen att alla ni andra får en underbar jul med massor av god mat, många skratt och att ni kan känna lyckan över att fira med era nära och kära!

 

God jul till alla er fina människor där ute! ❤️🎄

img_8592

 

–  Most People want presents under their tree.

My wish is different, I wish that you were here with me –

💔

 

 

 

 

One thought on “Vaddå god jul?

Kommentera

