Jobbig läsning.

Ett sjukt jobbigt år går så mot sin ände.. Och tur är väl det!

År 2017 kan väl ändå inte bli värre? 😳

 

Inte för att allt kommer mirakulöst bli bra bara för att det är ett nytt år, nä vi har nog en lång uppförsbacke kvar.. Men jag kan på något sätt se att det kan bara bli bättre!

 

 

Idag blev det dock en jobbig dag trots en bra start med grillning i skogen tillsammans med fina vänner.

Men mot kvällen försämrades dagen drastiskt då jag tog mod till mig och öppnade det brev från Sahlgrenska som kommit under dagen. Där i låg min förlossningsjournal..

 

Åh vad tungt det var att läsa 😔.

Det var inget som var hemskt i själva texten utan det som gjorde ont var att läsa hur bra allt gått och hur otroligt stark lillebror var. Det såg så positivt ut!💔

 

Självklart gjorde det att tankarna satte igång igen och tårarna verkar inte vilja ta slut. Jag var plötsligt där igen, i förlossningssalen. Pussade på lillebrors kind innan dem tog honom för undersökning. Satt där ensam och nyförlöst och väntade på nyheter om min son.. Den där fruktansvärda oron kom tillbaka till mig och sedan insikten om att det faktiskt är så mycket värre nu..💔

 

Det har blivit totalt tre svängar till lillebror idag, varav en sista själv nu på kvällen.

När pappan, jag och lillasyster for dit tillsammans tog jag en så hjärtskärande bild. Lillsyster hade precis förklarat för oss hur söt lillebror var och satte sig ner för att prata med honom. Det ska inte behöva vara så!😔💔

IMG_8679.JPG

 

Jag hoppas att ni får en härlig kväll imorgon med mycket god mat och glada miner! ❤️

Gott nytt år till er alla!❤️

 

 

2 thoughts on “Jobbig läsning.

  1. BigSis

    Av hela mitt hjärta önskar jag att ert år verkligen blir bättre ❤ kram älskade syster och hoppas nu får en så bra kväll det bara går… Love you

    Gilla

    Svara

Kommentera

