Välkommen Sushi (nej hon är inte ätbar)

Idag välkomnar vi vår nya lilla familjemedlem.. Möt sötaste lilla Sushi! En liten tjej av bla blandrasen somali/ragdoll.😻

img_8751

 

Vi bestämde för ca en månad sedan att vi ville ha en till liten kisse i hemmet och bokade upp den här lilla sötnosen direkt!

 

 

Det känns som ett bra drag mitt i allt elände. En liten glädjespridare som bara vill ha vår kärlek!💕

Just idag känns det extra bra, då det är två månader sedan lillebror lämnade oss 💔😔.

Dagar som denna blir extra tunga och det är svårt att låta bli att tänka på mitt saknade lilla hjärta. Så det blir skönt med ett litet sällskap som kanske kan hjälpa till att skingra mina tankar ibland.

 

Nu ska jag passa på att mysa ner mig i soffan med vår nya lilla lurvtuss!❤️

 

 

One thought on “Välkommen Sushi (nej hon är inte ätbar)

Kommentera

