Ett år äldre..

Jaha, födelsedag… Nä usch, fira idag känns inte bra alls. 😞

 

Det blev inte något större firande heller..

Min lillasyster kom på besök mitt på dagen då det bara var jag hemma. Sedan kom mina föräldrar och min svärfar och åt middag tillsammans med oss, mer firande eller fler gäster än så orkar jag inte med just nu.

 

Jag har försökt hålla humöret uppe under dagen och det märks nu på kvällen.. Ångesten kryper tillbaka in i kroppen och jag blir sådär orolig för ingenting igen. 😩

Så fort det har blivit bara lite för mycket så slutar dagen på det sättet, och det är så otroligt frustrerande!

 

Så nu sitter jag här, med en liten kattunge i knät, och försöker titta på tv. Det går dock inget vidare, kan inte alls koncentrera mig. Skulle helst av allt bara vilja sitta vid lillebrors grav, men i det här vädret (snö och blåst) så går det inte.

 

Får försöka ta mig samman och få lite sömn istället.

 

Tack för alla gratulationer, det värmer att se att så många bryr sig!❤️

 

Det här är det enda jag har kvar efter min pojke, ett litet fotavtryck och en liten hårtofs.. Men åh vad dem är värdefulla!

IMG_8849.JPG

 

 

Kommentera

