Bävan..

Jag ligger i sängen och bävar inför morgondagen..

Bävar inför papper med ord som jag egentligen inte vill läsa, men verkligen behöver. Jag måste få veta vad som egentligen hände, hur min älskade lille pojkes sista stund såg ut. 💔

 

Det blir även en möjlighet för oss att få ställa dem frågor som kommit fram under dem här två månaderna. Vi kommer såklart inte att få svar på allt, utan det kommer förmodligen även att behövas en videokonferens med kirurgerna i Göteborg. Men vi har valt att börja så här, det blir bara för mycket att ta in just nu.

 

Vi behöver få läsa och försöka förstå, först därefter orkar vi möta de som räddade vår sons liv, för det var faktiskt det som de gjorde, innan det gick så fruktansvärt fel.😔 Innan den där lilla nålen satte stopp för ett litet liv..

 

 

Nu hoppas jag snart få falla in i en drömlös sömn så att jag kan samla styrka och orka med det som jag så länge bävat inför.

img_8301

 

 

 

 

 

One thought on “Bävan..

Kommentera

