Hjärtat💔

Just idag saknar jag mitt lilla hjärta extra mycket!💔

Idag är det nämligen inte bara alla hjärtansdag utan även alla hjärtebarnsdag!

 

Jag tänker på alla andra hjärtebarn som kämpar, idag är det speciellt två små söta hjärtebarnspojkar som är i mina tankar, de är båda på sjukhus av olika anledningar och jag önskar så innerligt att allt går bra för dem båda.❤

 

Det vår familj gått igenom ska ingen annan behöva göra och vi kan alla göra något litet för att det ska undvikas. Då hjärtfel är den vanligaste missbildningen barn kan födas med så hoppas och önskar jag att ni vill skänka en tanke och kanske en slant till lillebrors minnesfond just idag.

Pengarna som kommer in till hjärtebarnsfonden gör verkligen skillnad! Utan dem hade vår älskade lille pojke aldrig ens fått chansen.

 

http://gava.hjartebarn.se/campaign/4051342

 

Tack för ert stöd!❤

img_9228

Kommentera

