4

Idag skulle lillebror blivit fyra månader gammal..

 

Det känns så tungt att tänka tillbaka till den där första gången jag höll honom i mina armar, lättnaden vi kände när allt såg så bra ut, hoppet vi kände inför framtiden..

Den framtid som aldrig blev av.💔

 

Idag lever vi i en helt annan framtid, just nu är den väldigt jobbig men jag hoppas innerligt att den ska bli bättre. Tills dess får jag försöka njuta av de minnen jag har av honom, min älskade lille pojke!❤️

img_9446

 

Nu är det bara ett par dagar kvar på hjärtebarnsmånaden. Hjälp oss gärna att sprida lillebrors minnesfond, för alla andra hjärtebarns framtid!❤️

http://gava.hjartebarn.se/campaign/4051342

 

 

Kommentera

