Sjukstuga..

Jaha, vilket roligt sportlov det här blev då..

Just nu är jag väldigt glad över att vi inte hade bokat någon fjällstuga el så, för den resan hade inte varit kul.

Det började med att hela familjen åkte på magsjuka för ett par veckor sedan och nu den här veckan har vi åkt på en rejäl förkylning allihop. Långdragen som sjutton med både hög feber och halsont. Mellansonen blev pigg först och världens bästa mormor o morfar tog över i ett par dagar att så att han fick ha lite kul på lovet iaf! Efter honom tog dem lillasyster istället och det var tur för precis då åkte jag dit ordentligt och har fortfarande inte repat mig.

 

Att inte tänka på hur det skulle ha sett ut om lillebror vore hos oss är svårt, de tankarna finns där hela tiden. Skulle han ha klarat sig ifrån magsjukan? Eller hade vi legat inlagda just nu?

Jag vet att det är helt menlösa tankar att grunna på, men det är som sagt svårt att inte göra det. Det var ju den framtiden vi hade planerat för. Vi skulle ju få det ganska jobbigt framöver med alla dessa sjukhusbesök och att behöva akta sig för förkylningar mm.

Men hur jobbig den framtiden än hade tett sig så skulle jag alltid välja den över den här.. Jag skulle alltid välja lillebror, alltid välja att få ha mitt barn hos mig.

Förbannade nål!💔

 

 

Som tur är har vi underhållning i sjuktugan i form av vårt lilla bustroll, som trots både feber och hosta alltid är lika glad.😍

IMG_9658.JPG

 

 

 

 

 

 

 

Kommentera

