Åh nej, varför gjorde jag så!!

Då satt jag där igen ikväll med tårar som bara sprutade, jag gjorde ett stort misstag!!

Jag har följt några andra mammor som bloggar om sina Hlhs-barn och jag vet att ett av dessa barn nyligen genomgått den tredje och sista operationen, tcpc:n i just Göteborg. Har inte läst hennes blogg på ett tag och kände att jag ville kolla läget. Usch vilken miss!

Det har som tur är gått bra med deras lille son men åh vad ont det gjorde att se alla bilder.. Bilder från lillebrors avdelning, bilder från iva, bilder från Ronald McDonald hus.. Självklart blir jag så glad över att allt gått bra för dem men Jag är genast tillbaka där nere och det känns som om någon försöker slita ut hjärtat på mig, det gör så fruktansvärt ont!!💔

Där skulle ju vi vara, där skulle vi spendera så mycket tid. Där skulle ju lillebror bli frisk!

FÖRBANNADE NÅL!!!

 

IMG_9003.PNG

One thought on “Åh nej, varför gjorde jag så!!

  1. Faster Gunilla Lundström

    Om jag kunde bära lite av din sorg Emma………
    STORA TRÖSTEKRAMAR från mig med en önskan att min Gud ska bära dig ”som en bro över mörka vatten”. 🙏❤🙏🍀🍀🍀

    Gilla

    Svara

Kommentera

