Tom..

Just nu känner jag mig väldigt likgiltig och tom. Ingenting känns särskilt bra, jag känner ingen vidare glädje utan som sagt mest bara likgiltighet och tomhet.

 

Orken är slut och jag vill inte göra någonting.

Det är fortfarande väldigt få personer som jag klarar av att vara uppe i men just nu får det vara så, jag är helt enkelt inte redo ännu..

 

Samtidigt som det känns vansinnigt jobbigt att inte ha kommit längre i läkningsprocessen så börjar jag inse att det måste få vara så, det måste få ta sin tid. För går jag inte igenom det här nu så kommer det komma ikapp mig hårdare längre fram…

 

Förra veckan blev lite överväldigande med lite för många simtag och det blev lite för rörigt. Och sedan blev ju jag som alla andra i Sverige fullkomligt bedrövad över det fruktansvärda dådet i fredags.

Ord räcker inte till…

 

Den här veckan får således bli en lugn vecka, jag ska försöka fokusera på att hitta lite nya vägar framåt och låta mig själv trampa vatten för en stund. Jag behöver helt enkelt andas lite!

Stor kram till er alla!❤

IMG_0304

Kommentera

