Vilken bild som helst…

IMG_0491

Det här skulle kunna vara vilken ”kaffeisolskenetefterträningen-bild” som helst..

Men det är det inte!

Det här min ”detsomtarmigigenomvardagen-bild”.

Jag är så glad att min kropp äntligen börjar vilja samarbeta med mig igen och låter mig försiktigt försiktigt börja träna och springa..

En dag som idag är det enormt viktigt att kunna ta mig ut.

Helgen har varit bra men fartfylld, vilket ofta betyder att jag får ett par jobbiga dagar efter. Det blir alltid så när jag gått lite över gränsen för vad jag klarar av. Jag vill ju så mycket mer än huvudet fixar så det blir lätt ett bakslag med mycket ångest och tårar.

 

Då är träning så mycket värt.. Nu på morgonen har jag hunnit med både ett yogapass, ett kort styrkepass och lite intervall-löpning ute.

Jag gör såklart allt här hemma, jag klarar ännu inte av att ta mig iväg till ett gym där det är mycket folk. Men det ger mig något att fokusera på samtidigt som jag stärker kroppen.

För jag har ju faktiskt inte bara förlorat ett barn som ställt till det i mitt psyke, min kropp har ju även genomgått en graviditet och allt som följer därefter fysiskt. Mina höfter bråkar fortfarande lite men det blir bättre.

 

Imorgon vet jag att jag kommer behöva röra på mig mycket, då det kommer bli en tuff dag.

Då är det nämligen 6 månader sedan vi fick det där ödesdigra samtalet klockan 05,54 – ”Doktorn vill tala med er”…

Älskade älskade lilla barn som det gör ont i mamma! Jag saknar dig så mitt hjärta brister och jag skulle göra allt för att få dig tillbaka, för att få se dig växa upp…

Nä nu måste jag ta tag i något här hemma för nu rinner tårarna igen och jag vill inte gråta mer just nu.

Hoppas ni alla får en underbar dag i solen! ❤

 

 

❤ Jag slår såklart ännu ett slag för minnesfonden, nu vid halvårsdagen. Tack till er alla! ❤

http://gava.hjartebarn.se/campaign/4051342

One thought on “Vilken bild som helst…

Kommentera

