Energi!

Sitter i bilen med pappan och våra fina vänner på väg hem efter en helg med bara vi fyra vuxna, god mat och avslappning i Åre!

 

Det var ett stort steg och hade nog varit en omöjlighet för bara en månad sedan men eftersom jag känner mig väldigt trygg i det här sällskapet och risken för att springa på någon där uppe just nu är minimal så vågade jag mig iväg.

 

Det är så viktigt att ändå våga bryta mönstret och göra något helt annorlunda. Att inte känna dåligt samvete för att jag lämnar lillebror utan istället kunna fokusera på hur bra det är för mig/oss att få lite tid för avslappning. Jag är ju i vanliga fall konstant på spänn och har alltid garden uppe..

 

Och som det har varit värt det!

Jag har verkligen kunnat släppa allt (åtminstone för det mesta) och har verkligen njutit av miljön, mat och vänskap!❤️

 

Jag känner att jag vänder hem med ny energi för att våga ta några ytterligare simtag, även om jag just nu bara vill hem och krama mina barn och få gå bort till lillebror för en stund.

 

Så ett stort tack till alla er familj/vänner som hjälpt oss med barnvakt och till våra underbara vänner för en härlig helg!❤️

IMG_0540

 

 

 

One thought on “Energi!

Kommentera

