Frustrerad!

Är så otroligt frustrerad idag, ingenting känns som det ska… Minsta lilla sak som sägs eller görs gör mig upprörd och jag har sån otrolig ångest! Jag kan knappt sitta still men klarar samtidigt inte av att ta tag i något, vilket i sig blir frustrerande.😩

Jag tycker att morgonen började ganska bra med ett möte hos kuratorn och kaffe hos lillasyster, men efter det har bara gått utför..

 

Är supernervös inför de närmsta dagarna då jag ska ta mig an nya utmaningar igen.

Imorgon är det vårdag på skolan och då jag vet att pojkarna så gärna vill att vi kommer så ska jag göra mitt bästa för att tvinga mig dit en liten sväng, såklart med pappan vid min sida!

Men sedan imorgon eftermiddag åker han bort i 5 dagar. Och det stressar att veta att jag inte kan luta mig tillbaka mot honom när jag faller. Jag måste fixa det själv, jag måste klara vardagen utan att låta ångestattackerna bryta ner mig, jag måste klara mig utan att fly.

 

På torsdag följer nästa pärs, då är det ett första besök på storebrors nya skola som gäller, då han början fyran till hösten så är det dags att byta till en ny skola som vi aldrig ens sett.

Det känns jättejobbigt att vara på en helt ny plats där det även kommer vara en hel del föräldrar som jag känner men som jag inte pratat med sedan allt med lillebror hände. Som tur är kommer en av mina fina vänner stå vid min sida och jag vet att hon kommer backa upp mig vad som än händer.❤️

 

Men ändå, det känns stressigt! Jag vet att jag förmodligen som vanligt överdriver min rädsla, men det är tydligen helt normalt i min situation. Efter den här veckan kommer jag kunna känna en stolthet i att jag faktiskt fixade det (hoppas jag iaf 😉 ). Nu gäller det bara att stålsätta mig och tänka positivt!👍

 

Btw, den 27:e maj är det ett år sedan ultraljudet som blev början på det värsta året i mitt liv, och då tycker jag nog att följande text passar ganska bra..💪

IMG_0448

Kommentera

