Tjatigt..

Jag förstår om det blir tjatigt ibland, men en sak är säker.. Fasiken vad tjatigt det är att vara jag just nu, att inte kunna släppa, att inte kunna låta bli att tänka..

 

Ikväll är precis en sån kväll, då jag inte kan släppa.. Jag vill inget annat än att få tänka på något annat, vill få slappna av, vill få sova..

 

Men det enda som dyker upp i mitt huvud är bilder som denna, bilder på det finaste jag vet, mitt barn!❤️💔

IMG_0667.JPG

Jag blir så ledsen och så arg på en och samma gång, vill bara skrika rakt ut – KOM TILLBAKA!

 

Det hjälper såklart inte att pappan är borta i flera dagar och att jag tog ännu ett stort simtag idag.. Det gick att simma men ganska snabbt efter sjönk jag ner igen, så att jag nu ligger klarvaken med tårarna rullande är inte så konstigt, men ändå otroligt frustrerande och tjatigt 😩..

 

Tack för att ni orkar med mitt tjat, för jag gör knappt det själv längre..❤️

One thought on “Tjatigt..

Kommentera

