🌾

Dagen efter sommarens stora högtidsdag Àr jag som vÀntat inte precis i högform.

GÄrdagen spenderades med nÀra vÀnner, tvÄ familjer som jag Àr helt trygg med. Vi hade en hÀrlig dag/kvÀll tillsammans, men dÄ resten av veckan varit vÀldigt tuff sÄ hade jag pÄ kÀnn att de krafter jag frambringade igÄr skulle ta ut sin rÀtt idag.

Och precis sÄ blev det, jag hoppas ju varje gÄng jag gör nÄgot utanför det vardagliga att dagen efter ska bli en vanlig dag, men Àn sÄ lÀnge verkar jag inte ha kommit dit.

 

DĂ€rav fick det bli en lugn dag idag, plus att det trĂ„kiga vĂ€dret inte gör saken bĂ€ttre. Men en promenad sjĂ€lv till lillebror och lite tillverkning av armband har det i alla fall blivit. Det Ă€r fortfarande en hel del terapi för mig att göra dem och jag kĂ€nner en glĂ€dje av att mĂ€nniskor omkring oss vill bĂ€ra dem och visa sitt stöd för lillebrors minnesfond!❀

 

 

Nu ska jag nog ta en kopp kaffe och mysa i soffan med lillasyster och hoppas pĂ„ lite bĂ€ttre vĂ€der imorgon, men den dĂ€r typiska svenska sommaren verkar ju tyvĂ€rr vilja stanna ett tag till..😬🌧

 

Hoppas ni andra har en underbar midsommarhelg, kram till er sĂ„ lĂ€nge!❀☀

 

Om nĂ„gon missat sĂ„ har minnesfonden en ny adress och ett nytt uplĂ€gg.. 👇

http://mitt.hjartebarn.se/februari/5-6217

 

 

 

 

 

 

 

Kommentera

