Trött..

Jahopp.. Ännu en sömnfri natt trots en enorm trötthet..

 

Ligger och vrider och vänder på mig, det går inte att somna.. Pappan sover bredvid mig medans mina tankar snurrar och det enda som dyker upp är bilder och minnen av min lilla pojke.💔

 

Jag har åter igen gjort lite nytt under ett par dagar och trots att det var små saker (iaf för andra) så blev dem gigantiska för mig och därmed slutar min hjärna att fungera normalt igen.. Suck!🙄

Att en dag kan kännas så bra och så kommer kvällen och allt blir fel.. Sååå trött på det men gissar att det är min hjärnas sätt att klara av att göra allt som ska gås igenom ”på nytt”..

 

Nu har iaf pappan semester så dagarna blir lite lättare och barnen slipper ha en mamma som blir irriterad för minsta lilla..

Jag hoppas på några lugna dagar framöver med solsken och bad. Skulle helst bara vilja sitta hemma just nu men jag ska fortsätta med mina simtag för som jag sagt tidigare, om jag sjunker så vet jag i alla fall att jag snart kommer upp till ytan igen.❤️

IMG_1316

 

 

 

 

One thought on “Trött..

Kommentera

