☀️

Imorgon (eller ja, idag är det ju nu 😆) reser vi iväg utomlands för första gången på många år, vi åker med våra älskade barn och det ska bli så härligt! ✈️ Men, jag har en klump i magen, det känns så tungt att inte kunna hälsa på lillebror när jag vill.

 

Det kom lite tårar idag när vi var till honom och bytte ljus. Behovet att vara där har ökat på sistone och då blir det såklart ganska jobbigt när jag inte bara kan ta den där promenaden dit. Men.. Då jag inte precis varit på topp den sista tiden utan har haft en liten dipp så kommer resan verkligen väldigt lägligt och jag längtar så efter att få fokusera helt och hållet på familjen. ☀️

Och som tur är så kommer en älskad vän se till att lillebror har det ljust och fint och det känns tryggt!❤️

 

Än en gång steppar vårt ”skyddsnät” av vänner och familj upp och tar hand om djur, hem och lillebror! 💕

 

❤️ Ett stort Tack till er som gör det möjligt för oss att bryta vardagen och få kvalitetstid deluxe med våra små!❤️

 

Ha det så härligt här hemma i det lynniga vårvädret så återkommer jag med soliga strandbilder 🏖😉!

 

E53C17F8-B752-43EF-A802-78761C47B445

 

 

 

 

Lämna en kommentar